۱۳۸۹ آبان ۲۲, شنبه

ای بهار ای زندگی ای آبشار
ای درختان غنچه ها ای چشمه سار
ای شقایق های مست و واژگون
ای تو زیبا سنگ توی جویبار
ای تمام فصلها ، ای ماهها
ای تمام لحظه های بی شمار
ای تمام مردم ای دنیا ، جهان
ای گل ای بوته درختان سبزه زار
ای اقاقی یاسمن رز سفید
ای تمام میوه ها سیب و انار
اینک اینک حرف دارم با شما
با شما ای بلبلان گنجسشک و سار
با تمام هستی و زیبائیش
با تو ای صبح سپید و شام تار
من کنون عاشق شدم ای ماه نو
من کنون عاشق شدم دیوانه وار
عشق من یک عشق کوته نیست نیست
مثل عشق کودک و دندان مار
لحظه ها را می شمارم تک به تک
تا که او آید منم تن بی قرار
من نگاه مست را دریافتم
از همان زیبا رخ آن زیبا نگار
من دلم آشفته دیدار اوست
چون زمستان در تمنای بهار
آه ای عالم جهان غوغا کنید
تا نباشم زین پس این من اشکبار
پیشم آرید آن نگار مست را
تا که گردم گرد او پروانه وار

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر